Je kunt een prachtige website hebben, een sterk product en een flink advertentiebudget… maar als de klantbeleving tegenvalt, loopt je omzet alsnog terug. Veel bedrijven richten hun marketing vooral op…
De manier waarop klanten zich online oriënteren, beslissingen nemen en loyaal blijven, is de afgelopen jaren erg veranderd. Social media speelt daarbij een steeds grotere rol in elke fase van…
De customer journey is de reis die een klant aflegt over de website. Een goede customer journey brengt de acties, wensen en ervaring van klanten in kaart. Je doelgroep bestaat…
Om de customer journey te kunnen blijven optimaliseren en een excellente klantervaring na te streven, heb je data nodig. Meten en verbeteren is dan ook een essentieel onderdeel van customer…
Als je (potentiële) klanten niet fysiek de winkel ziet binnenstappen, kan het lastig zijn om de volledige klantreis helder voor ogen te hebben. De customer journey is daarom – juist…
Mensen worden gedreven door emoties. Het gedrag en de besluitvorming ontstaan dan ook door de emoties die een mens ervaart. Doordat emoties gedrag en besluitvorming beïnvloeden, zijn ze ontzettend belangrijk…
Met de verplaatsing van offline naar online contact in aankoopprocessen, is het ontzettend belangrijk om inzicht te krijgen in de customer journey. Er hebben dan ook al vele ontwikkelingen plaatsgevonden,…
Digitale trends en ontwikkelingen hebben de afgelopen jaren een enorme impact gehad op de manier waarop we onze ondernemingen runnen. De digitale transformatie biedt meer mogelijkheden, maar leidt ook zeker…
Het verbeteren van de klanttevredenheid, het vinden van verbeteringsmogelijkheden en het integreren van de beste strategieën: je hebt voor al deze doelen voldoende kennis van jouw doelgroep nodig. Het opstellen…