Optimaliseer Klant- en Medewerkerbeleving: Jouw Weg naar Groei en Succes
Samen bereiken we grote hoogtes 🚀





De kracht van klant- en medewerkerbeleving
Wij geloven erin dat het succes van een organisatie is gebaseerd op de mensen die er deel van uitmaken. Het is dus enorm belangrijk om je personeel tevreden te houden.
Hoe doe je dit dan?
Door je op twee dingen te focussen.
1. Customer Experience (CX)
2. Employee Experience (EX)
Tevreden klanten zorgen voor tevreden personeel. En tevreden personeel zorgt voor tevreden klanten. Zo maak je het cirkeltje rond. De volgende stap naar groei en succes voor jouw bedrijf!


Thomas
Snel en Wel

Dit wil jij toch niet?
Je bent een organisatie die zich inzet om te groeien en competitief te blijven. Je begrijpt het belang van een sterke klant- en medewerkerbeleving en je weet dat beide essentieel zijn om competitief te blijven in de huidige markt.
Customer journeys kunnen uit meer dan 50 contactpunten bestaan en je medewerkers hebben ook hun eigen ‘journey’ binnen je organisatie. Hoe optimaliseer je al deze complexe facetten met beperkte tijd en middelen?
Dus dit is waar je nu mee zit:
Teveel tijd verliezen aan nutteloze gesprekken en offertes met de verkeerde doelgroep


Ontdek de kracht van een heldere Customer Journey
Wat mensen denken dat het is:

Wat het eigenlijk is:

Customer Journeys kunnen meer dan 50 contactpunten hebben – Weet jij welke je moet benadrukken om te groeien in jouw digitale volwassenheid en klanttevredeheid te verhogen?


Dit wil jij wél!
Wij geloven dat succesvolle bedrijven zich onderscheiden door hun klantgerichtheid. Daarom streven wij ernaar om onze klanten te helpen met next-level digitale ervaringen.
Door obstakels weg te nemen en vlotte interacties tussen klanten en merken te creëren, tillen we de digitale ervaring naar een hoger niveau.
Elk klantcontactpunt biedt een kans om een blijvende indruk achter te laten. Of het nu gaat om een websitebezoek, een aankoop of klantenservice, elke interactie telt. Daarom zetten we ons in om elk contactmoment te transformeren tot een betekenisvolle en memorabele ervaring.
We begrijpen dat een geweldige customer experience (CX) de sleutel is tot tevreden klanten en duurzame groei.
Dit is waar we jou bij gaan helpen:
Gedetailleerde strategie realiseren voor het optimaliseren van je klantbeleving, employee experience en employer branding
We maken je vacaturepagina’s onweerstaanbaar voor potentiële werknemers, zodat je het toptalent aantrekt dat je nodig hebt om te groeien.
We hebben al
Bedrijven geholpen 🚀
We missen alleen die van jou nog
Samen bereiken we grote hoogtes
Zo gaat onze samenwerking grote hoogtes bereiken

Dit levert samenwerken met Jak Design op
1. Beter werkgeversimago
Door de uitstraling en sollicitatie procedure aan te pakken trek je toptalent aan voor jouw bedrijf. Tevreden klanten zorgen voor tevreden personeel en tevreden personeel zorgt voor tevreden klanten. Het cirkeltje rond!
2. Creëer rust
Stress is nooit een gevolg van teveel zaken. Het is een gevolg van te weinig overzicht. Samen gaan we gestructureerd aan de slag zodat jij stressvrij kan ondernemen in de online wereld.
3. Kom over als een echte autoriteit
4. Verhoog je omzet en conversies
5. Verhoogde klantloyaliteit
Tevreden klanten blijven langer bij je, zijn bereid om meer te besteden en kunnen zelfs ambassadeurs van je merk worden.
6. Positieve aanbevelingen
Woorden van onze tevreden klanten


Patrick
Orde Training

Met trots hebben we onze nieuwe website gepresenteerd.
Gebouwd door Jak Design uit Groningen. Deskundig, professioneel en vooral uitstekende begeleiding in het opzetten van de website. Niet alleen alle mogelijke opties benoemen, maar ook welke opties bij ons passen en vooral waarom met een geduldige uitleg.
Super tevreden!

Rob
L’orel Consultancy


Rick
Belieff
Bedrijven die de klantbeleving vooropstellen, behalen 60% hogere winst in vergelijking met hun concurrenten

Inmiddels stromen de offerte aanvragen weer binnen

Johan
Alux Lichtstraten
Dit is waarom klanten met ons willen samenwerken
Jong en gedreven team
Wij zijn een jong team dat opgegroeid is in de online wereld. Het internet kent geen geheimen voor ons. We hebben hier een passie voor gecreëerd. Een passie die we inzetten om kansen voor jou te spotten. We denken mee en gaan voor een langdurige samenwerking.
Geen verkopers
Wij staan voor Groningse nuchterheid. Geen verkooppraatjes, maar daden. Daarom bieden we eerst ook altijd een volledig vrijblijvend adviesgesprek aan.
Hierin bespreken we jouw kansen en tips. Zeg je na ons gesprek dat je eerst zelf verder wil kijken of geen interesse hebt bij onze diensten? Geen probleem, even goede vrienden. We zijn er trots op dat klanten uit zichzelf voor ons kiezen op basis van kennis en resultaat. En dat er geen halve beloften worden gedaan via “salestechnieken”.
Een partner
Onze holistische aanpak betrekt zowel de klant- als de medewerkerbeleving om een geïntegreerde strategie te creëren die je bedrijf op meerdere fronten versterkt. Door continu met je te communiceren en je bij het proces te betrekken, zorgen we ervoor dat we samen een eindresultaat bereiken waar we trots op kunnen zijn. Op deze manier hebben we de afgelopen jaren al vele bedrijven geholpen.
Laat deze kans niet liggen!
Zonder een strategie voor deze cruciale aspecten loop je niet alleen het risico om inkomsten te missen, maar ook waardevol talent. Maar met onze hulp kun je een geoptimaliseerde beleving bieden aan zowel je klanten als je medewerkers, waardoor je je concurrentie voorblijft.

Veelgestelde vragen
Hoe ziet onze samenwerking eruit?
Het is een zeer uitgebreide samenwerking, waarbij we samen de weg naar digitale volwassenheid bewandelen.
Waar ligt jouw behoefte? Het aantrekken van nieuw toptalent? Kwalitatievere leads genereren? Hier gaan we samen dieper op in.
We werken samen aan een duidelijke positionering waarbij we kijken naar de uitdagingen en oplossingen voor jouw ideale klant en medewerker.
Op basis van deze positionering brengen we de customer journey in kaart. En weten wij precies waar we op in moeten spelen.
Dit alles doen we doormiddel van 2 strategiesessies, diverse benodigde uitwerkingen en volledige begleiding.
De exacte inhoud kan verschillen per klant. Wij houden van maatwerk en kijken samen met jou naar de beste strategie. Tijdens een kennismaking gaan we hier graag dieper op in.
Hebben jullie een tevredenheidsgarantie?
Klanttevredenheid en klantbeleving staan bij ons natuurlijk op nummer 1. En zo ook bij onze klanten. Als je niet tevreden bent na onze eerste sessie geldt no cure no pay! Ook later in onze samenwerking gaan wij door totdat de afgesproken doelen zijn behaald en jij tevreden bent.
Hoeveel tijd moet ik er zelf in steken?
Het is aan jou om te bepalen hoeveel tijd je erin wilt steken. Wel is het goed om te weten dat het gaat om een samenwerking. Wij verwachten daarom ook inzet van jou!
Om een duidelijke strategie neer te zetten hebben we jouw input nodig. Jij kent jouw bedrijf en je ideale klant het beste. Wij helpen je met het in kaart brengen en implementeren hiervan.
Samen bewandelen we de weg naar digitale volwassenheid, waardoor jij meer hoogwaardige leads kunt genereren, toptalent kunt werven en de klantbeleving kunt versterken.
Wie is jullie doelgroep?
Om onze klanten zo goed mogelijk te helpen werken wij alleen met ambitieuze dienstverlenende bedrijven die de waarde inzien van een goede klantbeleving. Dienstverleners met een omzet tussen 200 – 500k
Wat gebeurt er na de samenwerking?
Na de samenwerking weet jij precies waar jouw ideale klant uithangt en hoe jij deze moet bereiken. We helpen je effectief echte ambassadeurs voor jouw bedrijf kunt werven. Je hebt een uitstekende online aanwezigheid die jouw klanten kunnen omtoveren tot fans. Een goede fundering voor klantgerichte groei.
Als jij openstaat voor een voortzetting na het traject, dan kunnen we daar zeker over praten. Veel van onze klanten kiezen ervoor om de samenwerking te verlengen om hun online impact verder te versterken en te verduurzamen.