We hebben nog ruimte voor 3 projecten ?

Optimaliseer Klant- en Medewerkerbeleving: Jouw Weg naar Groei en Succes

Customer journeys kunnen uit meer dan 50 contactpunten bestaan en je medewerkers hebben ook hun eigen ‘journey’ binnen je organisatie. Hoe optimaliseer je al deze complexe facetten met beperkte tijd en middelen?

Samen bereiken we grote hoogtes ?

De kracht van klant- en medewerkerbeleving

Wij geloven erin dat het succes van een organisatie is gebaseerd op de mensen die er deel van uitmaken. Het is dus enorm belangrijk om je personeel tevreden te houden.

Hoe doe je dit dan?

Door je op twee dingen te focussen.

1. Customer Experience (CX)
2. Employee Experience (EX)

Tevreden klanten zorgen voor tevreden personeel. En tevreden personeel zorgt voor tevreden klanten. Zo maak je het cirkeltje rond. De volgende stap naar groei en succes voor jouw bedrijf!

“De mannen van Jak Design weten precies wat ze doen en doen dit goed! Van begin tot eind een soepele samenwerking met volledige ontzorging. We zijn erg blij met het resultaat en zullen in de toekomst zeker deze samenwerking voortzetten.”

Thomas

Snel en Wel

Dit wil jij toch niet?

Je bent een organisatie die zich inzet om te groeien en competitief te blijven. Je begrijpt het belang van een sterke klant- en medewerkerbeleving en je weet dat beide essentieel zijn om competitief te blijven in de huidige markt.

Customer journeys kunnen uit meer dan 50 contactpunten bestaan en je medewerkers hebben ook hun eigen ‘journey’ binnen je organisatie. Hoe optimaliseer je al deze complexe facetten met beperkte tijd en middelen?

Dus dit is waar je nu mee zit:

Je hebt moeite om je klantbeleving te optimaliseren en daarmee je conversies en winst te verhogen.
Je employee experience is niet op het gewenste niveau, wat het lastiger maakt om toptalent aan te trekken en te behouden.
Je employer branding en vacaturepagina’s zijn niet effectief genoeg, waardoor je de beste kandidaten mist

Teveel tijd verliezen aan nutteloze gesprekken en offertes met de verkeerde doelgroep

Ontdek de kracht van een heldere Customer Journey

Wat mensen denken dat het is:

Wat het eigenlijk is:

Customer Journeys kunnen meer dan 50 contactpunten hebben – Weet jij welke je moet benadrukken om te groeien in jouw digitale volwassenheid en klanttevredeheid te verhogen?

Dit wil jij wél!

Wij geloven dat succesvolle bedrijven zich onderscheiden door hun klantgerichtheid. Daarom streven wij ernaar om onze klanten te helpen met next-level digitale ervaringen.

Door obstakels weg te nemen en vlotte interacties tussen klanten en merken te creëren, tillen we de digitale ervaring naar een hoger niveau.

Elk klantcontactpunt biedt een kans om een blijvende indruk achter te laten. Of het nu gaat om een websitebezoek, een aankoop of klantenservice, elke interactie telt. Daarom zetten we ons in om elk contactmoment te transformeren tot een betekenisvolle en memorabele ervaring.

We begrijpen dat een geweldige customer experience (CX) de sleutel is tot tevreden klanten en duurzame groei.

Dit is waar we jou bij gaan helpen:

Grondige CXO- en EXO-scan om je huidige situatie in kaart te brengen.

Gedetailleerde strategie realiseren voor het optimaliseren van je klantbeleving, employee experience en employer branding

We maken je vacaturepagina’s onweerstaanbaar voor potentiële werknemers, zodat je het toptalent aantrekt dat je nodig hebt om te groeien.

We hebben al

Bedrijven geholpen ?

}

We missen alleen die van jou nog

Samen bereiken we grote hoogtes 

Zo gaat onze samenwerking grote hoogtes bereiken

Dit levert samenwerken met Jak Design op

1. Beter werkgeversimago

Door de uitstraling en sollicitatie procedure aan te pakken trek je toptalent aan voor jouw bedrijf. Tevreden klanten zorgen voor tevreden personeel en tevreden personeel zorgt voor tevreden klanten. Het cirkeltje rond!

2. Creëer rust

Stress is nooit een gevolg van teveel zaken. Het is een gevolg van te weinig overzicht. Samen gaan we gestructureerd aan de slag zodat jij stressvrij kan ondernemen in de online wereld.

3. Kom over als een echte autoriteit

Door diepgaande kennis te hebben van je klanten en hun behoeften, kun je jezelf positioneren als een autoriteit in je vakgebied.

4. Verhoog je omzet en conversies

Door te begrijpen wat je klanten echt willen en daarop in te spelen, kun je gerichte marketing- en verkoopstrategieën ontwikkelen.

5. Verhoogde klantloyaliteit

Tevreden klanten blijven langer bij je, zijn bereid om meer te besteden en kunnen zelfs ambassadeurs van je merk worden.

6. Positieve aanbevelingen

Wanneer klanten een buitengewone ervaring hebben met jouw bedrijf, zullen ze dit vaak delen met anderen in hun netwerk.

Woorden van onze tevreden klanten

Jak Design heeft voor mij een prachtige website opgeleverd. Daarbij is het contact persoonlijk verlopen in meerdere videocalls. Ook zijn ze heel goed en snel bereikbaar via whatsapp. Ze kunnen niet alleen goed ontwerpen, maar hebben ook veel verstand van hoe je je site kan optimaliseren voor conversie. Deze jongens rusten niet totdat je tevreden bent.

Patrick

Orde Training

Met trots hebben we onze nieuwe website gepresenteerd.
Gebouwd door Jak Design uit Groningen. Deskundig, professioneel en vooral uitstekende begeleiding in het opzetten van de website. Niet alleen alle mogelijke opties benoemen, maar ook welke opties bij ons passen en vooral waarom met een geduldige uitleg.

Super tevreden!

Rob

L’orel Consultancy

Toppers om mee samen te werken. Reageren heel snel en losse problemen met de website snel op. Daarnaast is de website stuk sneller, beter ingericht en hebben we hierdoor zichtbaar hogere conversie. Belieff is erg blij met deze samenwerking en raden deze heren meer dan aan.

Rick

Belieff

Bedrijven die de klantbeleving vooropstellen, behalen 60% hogere winst in vergelijking met hun concurrenten

~ Deloitte and Touche

Portfolio

We laten liever zien dan dat we vertellen

Inmiddels stromen de offerte aanvragen weer binnen

Na 7 jaar werd het wel eens tijd voor nieuwe websites voor ons bedrijf Alux lichtstraten. Door de verouderde techniek merkte we simpelweg terugloop in de offerte aanvragen. Jak Design heeft een voorstel geschreven om dit op te lossen en uiteindelijk de webdesign en SEO verzorgt. Het hele traject is vlot verlopen en wij zijn dan ook zeer tevreden over het eindresultaat en dit bedrijf. Inmiddels stromen de offerte aanvragen weer binnen…

Johan

Alux Lichtstraten

Dit is waarom klanten met ons willen samenwerken

Jong en gedreven team

Wij zijn een jong team dat opgegroeid is in de online wereld. Het internet kent geen geheimen voor ons. We hebben hier een passie voor gecreëerd. Een passie die we inzetten om kansen voor jou te spotten. We denken mee en gaan voor een langdurige samenwerking.

Geen verkopers

Wij staan voor Groningse nuchterheid. Geen verkooppraatjes, maar daden. Daarom bieden we eerst ook altijd een volledig vrijblijvend adviesgesprek aan.

Hierin bespreken we jouw kansen en tips. Zeg je na ons gesprek dat je eerst zelf verder wil kijken of geen interesse hebt bij onze diensten? Geen probleem, even goede vrienden. We zijn er trots op dat klanten uit zichzelf voor ons kiezen op basis van kennis en resultaat. En dat er geen halve beloften worden gedaan via “salestechnieken”.

Een partner

Onze holistische aanpak betrekt zowel de klant- als de medewerkerbeleving om een geïntegreerde strategie te creëren die je bedrijf op meerdere fronten versterkt. Door continu met je te communiceren en je bij het proces te betrekken, zorgen we ervoor dat we samen een eindresultaat bereiken waar we trots op kunnen zijn. Op deze manier hebben we de afgelopen jaren al vele bedrijven geholpen.

Laat deze kans niet liggen!

Zonder een strategie voor deze cruciale aspecten loop je niet alleen het risico om inkomsten te missen, maar ook waardevol talent. Maar met onze hulp kun je een geoptimaliseerde beleving bieden aan zowel je klanten als je medewerkers, waardoor je je concurrentie voorblijft.

Veelgestelde vragen

Hoe ziet onze samenwerking eruit?

Het is een zeer uitgebreide samenwerking, waarbij we samen de weg naar digitale volwassenheid bewandelen.

Waar ligt jouw behoefte? Het aantrekken van nieuw toptalent? Kwalitatievere leads genereren? Hier gaan we samen dieper op in.

We werken samen aan een duidelijke positionering waarbij we kijken naar de uitdagingen en oplossingen voor jouw ideale klant en medewerker.

Op basis van deze positionering brengen we de customer journey in kaart. En weten wij precies waar we op in moeten spelen.

Dit alles doen we doormiddel van 2 strategiesessies, diverse benodigde uitwerkingen en volledige begleiding.

De exacte inhoud kan verschillen per klant. Wij houden van maatwerk en kijken samen met jou naar de beste strategie. Tijdens een kennismaking gaan we hier graag dieper op in.

Hebben jullie een tevredenheidsgarantie?

Klanttevredenheid en klantbeleving staan bij ons natuurlijk op nummer 1. En zo ook bij onze klanten. Als je niet tevreden bent na onze eerste sessie geldt no cure no pay! Ook later in onze samenwerking gaan wij door totdat de afgesproken doelen zijn behaald en jij tevreden bent.

Hoeveel tijd moet ik er zelf in steken?

Het is aan jou om te bepalen hoeveel tijd je erin wilt steken. Wel is het goed om te weten dat het gaat om een samenwerking. Wij verwachten daarom ook inzet van jou!

Om een duidelijke strategie neer te zetten hebben we jouw input nodig. Jij kent jouw bedrijf en je ideale klant het beste. Wij helpen je met het in kaart brengen en implementeren hiervan.

Samen bewandelen we de weg naar digitale volwassenheid, waardoor jij meer hoogwaardige leads kunt genereren, toptalent kunt werven en de klantbeleving kunt versterken.

Wie is jullie doelgroep?

Om onze klanten zo goed mogelijk te helpen werken wij alleen met ambitieuze dienstverlenende bedrijven die de waarde inzien van een goede klantbeleving. Dienstverleners met een omzet tussen 200 – 500k

Wat gebeurt er na de samenwerking?

Na de samenwerking weet jij precies waar jouw ideale klant uithangt en hoe jij deze moet bereiken. We helpen je effectief echte ambassadeurs voor jouw bedrijf kunt werven. Je hebt een uitstekende online aanwezigheid die jouw klanten kunnen omtoveren tot fans. Een goede fundering voor klantgerichte groei.

Als jij openstaat voor een voortzetting na het traject, dan kunnen we daar zeker over praten. Veel van onze klanten kiezen ervoor om de samenwerking te verlengen om hun online impact verder te versterken en te verduurzamen.

Ga naar Whatsapp
1
Neem vrijblijvend contact op!
Hallo!

Heb je een vraag? Maak gemakkelijk gebruik van Whatsapp