Gefeliciteerd jouw website staat online!
Maar hoe nu verder?
Lees hieronder een aantal stappen over hoe je een geweldige online aanwezigheid kunt opbouwen
1) Spread the word!
Het is zover. Je website staat online. Misschien heb je jouw netwerk en klanten al wel een beetje geteased met een kleine preview of spannend opkomend nieuws. Wanneer je website live gaat, is het belangrijkste dat je meer verkeer naar de website gaat leiden. Dit zal Google helpen om jouw website sneller te indexeren en je SEO-score onmiddellijk te verbeteren. Hieronder enkele manieren hoe je website kan promoten:
Email nieuwsbrief
Social Media
Mond-tot-mond reclame

2) Vraag om reviews
Google reviews
Facebook-recensies
Testimonials op je website

3) Hou je website up-to-date
Afbeeldingen verwisselen
Veiligheid voorop
Houd informatie up-to-date
Als informatie, personeel, openingstijden of diensten voor je bedrijf veranderen, zorg er dan voor dat je ook de website wijzigt! Er is niets erger dan het hebben van verkeerde informatie op een website. Of een foto van een medewerker op de pagina die daar niet meer werkt. Houd je website up-to-date en gestroomlijnd voor jouw bedrijf.

4) Creëer content!
Blog
Nieuwe pagina's
Het is over het algemeen een goede gewoonte om niet alleen je afbeeldingen bij te werken, maar ook je inhoud! Als je meer services aan je site wilt toevoegen, doe dat dan! Google HOUDT ervan om te zien dat er op een site wordt gebouwd. U kunt de bovenstaande stappen ook herhalen door je site opnieuw op sociale media te plaatsen en te zeggen dat je afbeeldingen, inhoud, nieuwe blogpost, enz. hebt geplaatst.
Bijgewerkte inhoud
Als dingen in jouw branche veranderen of je services veranderen, zorg er dan voor dat je de site ook direct bijwerkt. Zelfs het aanpassen van de inhoud met een paar woorden kan Google laten zien dat er aan jouw site wordt gewerkt en weer … “levend” is.

5) Safety first!


Zou je ons ook een review willen geven?
Als je een geweldige ervaring hebt gehad, horen we dat graag. Het geeft ons niet alleen een goed gevoel, maar het helpt onze potentiële toekomstige klanten ook?